.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده ساری از سرمقاله کیهان
شجاعی در واكنش به مطلب كيهان مبني بر اين كه راي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي مخدوش است گفت: كسي نمي تواند در قانونگذاري مجلس دخالت كند و مخدوش بودن راي مجلس را شوراي نگهبان بايد مورد بررسي قرار دهد زيرا كه اگر اين امر در جامعه باب شود موجبات متزلزل شدن قانون را در نزد مردم فراهم مي كند .

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمقاله روزنامه كیهان خلاف موازین و اخلاق مطبوعاتی بود.

سید رمضان شجاعی كیاسری در گفتگو با شمال نیوز ، با اشاره به سرمقاله كیهان، گفت: ضمن این كه به مدیر مسئول روزنامه كیهان احترام قائل هستم اما باید برای جایگاه‌ها تفكیك قائل شد.

وی افزود: در سرمقاله امروز كیهان، رای مجلس مخدوش اعلام شده است كه این مساله در صلاحیت روزنامه نگار نیست، زیرا این كار بازی با قوه قانونگذار است.

شجاعی كیاسری تاكید كرد: اگر بنابر این باشد كه هر كس قوانینی كه در مجلس وضع می‌شود را مخدوش اعلام كند، این كار نوعی بی‌اعتباری و بی‌اعتنایی به قوانین جاری كشور را موجب می‌شود.

وی با بیان این كه ساز و كارها در قانون مشخص شده است، گفت: تایید یا رد و یا مخدوش اعلام كردن قوانین فقط بر عهده شورای نگهبان است.

نماینده ساری با اشاره به این كه روزنامه كیهان از جایگاه و منظر دفتر مقام معظم رهبری صحبت می‌كند، گفت: این در حالی است كه رهبر انقلاب متعلق به همه نظام جمهوری اسلامی است و نباید به گونه‌ای صحبت كند كه گویا از دفتر مقام معظم رهبری نمایندگی دارد.

این نماینده مجلس تاكید كرد: باید جایگاه‌ها برای اظهار نظر مشخص باشد، اگرچه روزنامه می‌تواند تحلیل ارایه كند اما نباید داوری كند. این كار، كاری است كه باید از طریق شورای نگهبان صورت گیرد و اظهار نظر كند.

نماینده ساری در مجلس همچنین به سرمقاله روز گذشته كیهان درباره رای اعتماد به وزرا اشاره كرد و گفت: برداشت‌ها این است كه نسبت به سه وزیر جریان حساب شده‌ای وجود دارد كه از بیرون و داخل مجلس هدایت می‌شود.

وی با بیان اینكه نمایندگان استقلال رای دارند، اظهار داشت: باید بپذیریم كه نمایندگان انسان‌هایی فرهیخته و فهیمی هستند و تحت تاثیر هیچ نوع القائاتی قرار نمی‌گیرند.

شجاعی كیاسری افزود: آنان خودشان صلاحیت‌ها را بررسی می‌كنند و به دیدگاه ها و نظرات وزرای پیشنهادی می‌اندیشند و بر این اساس رای می‌دهند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 مرداد 1387
وقتی که همین روزنامه ها با چراغ سبز آقایان به اصلاح طلبان و خاتمی و مجلس ششم حمله می کردند ، خوب بودند ولی حالا بد شدند ؟! به قول ضرب المثل مازندرانی " وچه ر ملا هاکردی شه جان بلا هاکردی " .........!!!!!!!
مسعود 19 مرداد 1387
مگر رئیس جمهور چه گفت که آقایان این همه هیا هو راه انداختند
وانگهی آقا چه نکته ای فرمودند که موجب شود نمایندگان تحت تاثیر قرا گرفته باشند
بهتر است بجای بحران سازی در کشور دست به دست هم دهند و گرانی را (که دل آقا را مکدر ساخته ) راه گشایی نمایند. کردان فرزند انقلاب و مدیر توانمند این کشور است.
نا شناس 19 مرداد 1387
بله کاملا حق با من است. چون لیلی با من است
نا شناس 22 مرداد 1387
گربه براي رضاي خدا موش نمي گيرد.
چون مدرك تحصيلي آقاي كردان مجعول است آقاي شجاعي كه خود نيز مدركي مجعول از ارمنستان دريافت كرده از ترس پيگيري بيشتر چنين انتقادي ميكند.
لطفا براي تنوير افكار عمومي آن را منتشر كنيد.
امیری 23 مرداد 1387
شجاعی یک متعصب ساروی که هنوز در عهد جاهلیت وعصبیت مانده
وای به حال ما مازنی ها . . .چه کسانی به جای ما تصمیم می گیرند . .
نا شناس 26 مرداد 1387
آقا ی توکلی وجدانا شما چطوری از دانشگاه آکسفورد مدرک گرفتید . واقعا هزینه اش زیاده نه پول بیت المال دیگه ای کلک

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.